رد: يريت يتعمل موضوع عن أسعار الرش في مصر والانواع
بالنسبة للمصرى
فى المارسمان علبة 100 ب5 جنيه
وفى الرماية علبة 100 ب5 جنيه
وفى اوسكار علبة 100 ب4 جنيه
دا بالنسبة للمصرى وكلو دا نمرة اتنين لكن بالنسبة لنمرة واحد معرفش ايه نظامه
وافضلهم المارسمان بس ابقى خد بالك لان فى منه مضروب بيبان علطول من شكله
وبعد المارسمان الرماية
وطبعا الرش دا هو اللى هينفع معاك فاللعب على الفاضى والمليان لانو رخيص
انت عامل زيى انا كمان عامل ميدان رماية فوق السطح بتاع البيت كل يوم اطلع اضربلى علبه وانزل ههههههه
|