عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-01, 09:09 PM   #11
الطيار
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: المنيا
المشاركات: 361
معدل تقييم المستوى: 7
الطيار مستواه غير معروف
افتراضي رد: يريت يتعمل موضوع عن أسعار الرش في مصر والانواع

بالنسبة للمصرى

فى المارسمان علبة 100 ب5 جنيه
وفى الرماية علبة 100 ب5 جنيه
وفى اوسكار علبة 100 ب4 جنيه

دا بالنسبة للمصرى وكلو دا نمرة اتنين لكن بالنسبة لنمرة واحد معرفش ايه نظامه

وافضلهم المارسمان بس ابقى خد بالك لان فى منه مضروب بيبان علطول من شكله
وبعد المارسمان الرماية

وطبعا الرش دا هو اللى هينفع معاك فاللعب على الفاضى والمليان لانو رخيص

انت عامل زيى انا كمان عامل ميدان رماية فوق السطح بتاع البيت كل يوم اطلع اضربلى علبه وانزل ههههههه
الطيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس