![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: المنيا
المشاركات: 361
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
بالنسبة للمصرى
فى المارسمان علبة 100 ب5 جنيه وفى الرماية علبة 100 ب5 جنيه وفى اوسكار علبة 100 ب4 جنيه دا بالنسبة للمصرى وكلو دا نمرة اتنين لكن بالنسبة لنمرة واحد معرفش ايه نظامه وافضلهم المارسمان بس ابقى خد بالك لان فى منه مضروب بيبان علطول من شكله وبعد المارسمان الرماية وطبعا الرش دا هو اللى هينفع معاك فاللعب على الفاضى والمليان لانو رخيص انت عامل زيى انا كمان عامل ميدان رماية فوق السطح بتاع البيت كل يوم اطلع اضربلى علبه وانزل ههههههه |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أسعار طلقات الرش | tabeeb | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 12-07-27 02:21 PM |
| يريت حد يقلي أيه انواع مسدسات الرش طلقه واحده | fesal | البنادق الهوائيه | 3 | 11-11-14 01:21 PM |
| الحل النهائي لمشكلة غلاء أسعار بنادق الرش | tabeeb | الصيد العام | 23 | 11-11-02 09:55 PM |
| تفتكروا أسعار بنادق الرش هتنزل ؟؟؟! | tabeeb | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 9 | 11-10-23 07:44 AM |
| استفسار عن أسعار بنادق الرش | mohamed_abouelmagd | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 11-09-13 02:00 AM |