الموضوع
:
مين بيعمل الحركة دى
عرض مشاركة واحدة
12-02-26, 09:03 PM
#
3
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: مين بيعمل الحركة دى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص
انا ديما بعملها بس المشكلة انى بقالى 4 سنين مش باخد كتب دراسية
يعنى بقيت بتقفش كتير
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا سايب الدراسة بقالى 4 سنين اساسن ههههههههههههههههههه :d
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel