![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
انا ديما بعملها بس المشكلة انى بقالى 4 سنين مش باخد كتب دراسية
يعنى بقيت بتقفش كتير
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحركة الكبرى للأحتلال | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 6 | 11-12-11 05:39 PM |
| شوفو الأليكتريك بيعمل ايه في الناس | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 5 | 11-10-20 11:46 PM |
| بص شوووف الجلوك بيعمل اييييه | zyadramzy | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 11-10-03 11:52 PM |
| شوفو الأليكتريك بيعمل ايه في الثور | okapi knife | الموضوعات العامه | 16 | 11-09-14 01:59 AM |
| شوفتوا الصيد بيعمل ايه | rock | الصيد العام | 16 | 10-06-22 07:47 PM |