عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-01, 08:04 PM   #5
memo2224
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية memo2224
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: محافظة المنيا
المشاركات: 303
معدل تقييم المستوى: 7
memo2224 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى memo2224
Smile رد: افتكاسة للبندقية الكرال ونجحت بشدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
يا راجل حرام عليك ... مجهودك مشكور طبعا بس للاسف انت كده خليت الكرال مش هاي باور لانك بالجلبة الجديدة قللت كمية الهوا المضغوط خالص و اعتقد السرعه عندك بقت حوالي 190 متر بالكتير .. و رد الفعل قل طبعا عشان مبقتش بالقوة المفرطة بتاعتها ... لو انت مرتاح فيها كده مفيش مشاكل السرعه حلوة برضه .. بالتوفيق ان شاء الله بس ارجوا ان وجهة نظري تكون وصلت حضرتك ..و لك تحياتي
وجهة نطرك وصلة يا ريس بس ليه تعقيب عليها هههههههههههه
1/ انت بتقول السرعة قلة طيب منا بقولك بقة احسن مية مره من السوسته المصرى النا كنت مركبها فى الاول .
2/ السرعة قلة شوية ممكن بس بردو احسن من السوسته المصرى على الاقل
3/ الجلبه الفيبر النا حطتها عوضة قصر السوسته مش اكتر بس هيا حملة شوية فى عملة التعمير على السوسته لانه قصيرة عن الاصليه
4/ انا راضى كل الرضه عن اداء البندقيه الان
وده طبعآ حل مؤقة لغاية مجيب سوسته اسبانى اصلية.
5/كمية الهواء المضغوة مقلتش ولا حاجه لان السوسته هى البتحدد كمية الهواء عن طريق اندفاع البستم وبنسبه للسوسته النا ظبته ادائها ممتاز على الاقل احسن من المصرى
6/ الجلبه النا حطتها داخل البستم مغيرتش الجلبه بتعتها يعنى الجلبه بقة زى الحدافه كه.
ولو انت قرئت الكلام النا كاتبه بتئنى كنت فهت انا عملت اى بالظبة
وعل العموم انا راضى عن البندقيه كده لحين اشعار سوسته اصلية هههههههههه
كفايه رغى بقا ..........هههههههههه
تحياتى........
memo2224 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس