![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 | |
|
صياد نشيط
|
اقتباس:
1/ انت بتقول السرعة قلة طيب منا بقولك بقة احسن مية مره من السوسته المصرى النا كنت مركبها فى الاول . 2/ السرعة قلة شوية ممكن بس بردو احسن من السوسته المصرى على الاقل 3/ الجلبه الفيبر النا حطتها عوضة قصر السوسته مش اكتر بس هيا حملة شوية فى عملة التعمير على السوسته لانه قصيرة عن الاصليه 4/ انا راضى كل الرضه عن اداء البندقيه الان وده طبعآ حل مؤقة لغاية مجيب سوسته اسبانى اصلية. 5/كمية الهواء المضغوة مقلتش ولا حاجه لان السوسته هى البتحدد كمية الهواء عن طريق اندفاع البستم وبنسبه للسوسته النا ظبته ادائها ممتاز على الاقل احسن من المصرى 6/ الجلبه النا حطتها داخل البستم مغيرتش الجلبه بتعتها يعنى الجلبه بقة زى الحدافه كه. ولو انت قرئت الكلام النا كاتبه بتئنى كنت فهت انا عملت اى بالظبة وعل العموم انا راضى عن البندقيه كده لحين اشعار سوسته اصلية هههههههههه كفايه رغى بقا ..........هههههههههه تحياتى........ |
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ازاى تصيب طائر وهو طاير | المايستروو | الصيد العام | 47 | 11-12-28 08:53 AM |
| قطعتين 9 ملى صوت زيرو بزيت الفابريكة | محمد احمد العنانى | محدثات الصوت | 28 | 11-08-30 07:53 AM |
| اصبخ السلاح بزيت السيارات | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 13 | 11-08-09 05:24 PM |
| تزيت البندقية | Android man | الورشة | 39 | 11-07-26 04:58 PM |
| اريد بشدة هذا السلاح | omar ayman | الصيد العام | 0 | 11-04-26 08:02 PM |