رد: فسألني..فأجبته
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NEW_Year
هدوء شديد الساكت 
ومن فضلكم كل واحد يلتزم الطنبور
هههههههههههههههههههه
انا الحزين الي فيكو وربنا ههههههههههههه
ووراء كل ضحكة دموع والم
زي الراجل الي وراء عمر سليمان كدا
هههههههههههههههههههههه
وعلي فكرة نصيحة بجد
الانسان الي تلاقية بيهزر كتير وبيضحك كتير اوي
اعرف انو حزين جدا جدا جدا من جوة وفية الم كبير
|
طب انا برضو مش عارف استوعب ايه هي النصيحة في كدا
المفروض اخفف عنه واديله جنيه يجبلو ساندوتش ولا ايه بالظبط
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حبيبي ياكبير والله
ونورت التوبيك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber
انا زعلان منك جداااااااااااااااااااااااااااااااااا
|
  
حبيبي يا سمسم والله
وانا مقدرش ازعلك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @
طب تصدق ؟ قسما بالله منطقتنا اسمها جنينة الساكت وجنبينا مسجد الساكت والله
|
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وقام بفتتاحها عائلة آل ساكت
نورتني
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا
م/محمد عبد الرحيم
غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات
ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين
7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
|