الموضوع: فسألني..فأجبته
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-03, 01:54 PM   #13
Timo Jean
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Timo Jean
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo-Ain Shams
المشاركات: 813
معدل تقييم المستوى: 12
Timo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Skype إلى Timo Jean
افتراضي رد: فسألني..فأجبته

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NEW_Year مشاهدة المشاركة
هدوء شديد الساكت
ومن فضلكم كل واحد يلتزم الطنبور

هههههههههههههههههههه

انا الحزين الي فيكو وربنا ههههههههههههه
ووراء كل ضحكة دموع والم
زي الراجل الي وراء عمر سليمان كدا
هههههههههههههههههههههه

وعلي فكرة نصيحة بجد
الانسان الي تلاقية بيهزر كتير وبيضحك كتير اوي
اعرف انو حزين جدا جدا جدا من جوة وفية الم كبير
طب انا برضو مش عارف استوعب ايه هي النصيحة في كدا

المفروض اخفف عنه واديله جنيه يجبلو ساندوتش ولا ايه بالظبط

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبي ياكبير والله

ونورت التوبيك



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber مشاهدة المشاركة
انا زعلان منك جداااااااااااااااااااااااااااااااااا



حبيبي يا سمسم والله

وانا مقدرش ازعلك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ مشاهدة المشاركة
طب تصدق ؟ قسما بالله منطقتنا اسمها جنينة الساكت وجنبينا مسجد الساكت والله
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وقام بفتتاحها عائلة آل ساكت

نورتني
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا



م/محمد عبد الرحيم



غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات

ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين

7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
Timo Jean غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس