![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: في بلاد الله الواسعة
المشاركات: 1,581
معدل تقييم المستوى: 141 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هدوء شديد الساكت
![]() ومن فضلكم كل واحد يلتزم الطنبور هههههههههههههههههههه انا الحزين الي فيكو وربنا ههههههههههههه ووراء كل ضحكة دموع والم زي الراجل الي وراء عمر سليمان كدا هههههههههههههههههههههه وعلي فكرة نصيحة بجد الانسان الي تلاقية بيهزر كتير وبيضحك كتير اوي اعرف انو حزين جدا جدا جدا من جوة وفية الم كبير
__________________
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك
|
|
|
|
|
|