الموضوع
:
ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
عرض مشاركة واحدة
12-04-30, 01:11 AM
#
6
Mo'''men
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى:
6
رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟
استاذ عادل والله انا اثق في ارائك جدا ...و اعتقد انها عايزة شوية شغل وبالذات انو النيشان الامامي مش موجود او مكسورو محتاجةشوية شغل ..و علي رأي الاستاذ حاتم عصفور باليد ولا عشرة عالشجر...و الحمدلله عالنعمة اللي ف ايدينا و بلاش فراغة عين
Mo'''men
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Mo'''men
البحث عن كل مشاركات Mo'''men