عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-04-30, 01:11 AM   #6
Mo'''men
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Mo'''men
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6
Mo'''men مستواه غير معروف
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

استاذ عادل والله انا اثق في ارائك جدا ...و اعتقد انها عايزة شوية شغل وبالذات انو النيشان الامامي مش موجود او مكسورو محتاجةشوية شغل ..و علي رأي الاستاذ حاتم عصفور باليد ولا عشرة عالشجر...و الحمدلله عالنعمة اللي ف ايدينا و بلاش فراغة عين
Mo'''men غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس