![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
استاذ عادل والله انا اثق في ارائك جدا ...و اعتقد انها عايزة شوية شغل وبالذات انو النيشان الامامي مش موجود او مكسورو محتاجةشوية شغل ..و علي رأي الاستاذ حاتم عصفور باليد ولا عشرة عالشجر...و الحمدلله عالنعمة اللي ف ايدينا و بلاش فراغة عين
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز ابدل | Mohamed omer | البنادق الهوائيه | 3 | 11-12-17 06:41 PM |
| انا لسه جديد و محتاج مساعدة الاعضاء الكرام اللي عندهم خبره | heshamhassan2011 | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 11-11-13 04:15 PM |
| ابدأ تنفيذ حلمك الان | faten7833 | الموضوعات العامه | 2 | 11-09-20 01:27 AM |
| الكرال التركي اللي بعتلة | kolohom | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 15 | 11-07-31 10:39 AM |
| ابدل وادفع فرق | ADAMTETO | محدثات الصوت | 7 | 11-06-16 06:16 AM |