12-07-19, 01:15 PM
|
#16
|
|
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egyptian_Destroyer
لسه شاري لواحد صاحبي حته ريتاي بارون و الحقيقه صوت رعد و مش بيعلق و كلو تمام بس المشكله ان الزرار اللي بيرجع الشاكوش باظ و بقا عامل زي الزناد لو دست عليه حيضرب
|
الف مبروك ياريس
|
|
|