![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#15 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: alex
المشاركات: 2,002
معدل تقييم المستوى: 100 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لسه شاري لواحد صاحبي حته ريتاي بارون و الحقيقه صوت رعد و مش بيعلق و كلو تمام بس المشكله ان الزرار اللي بيرجع الشاكوش باظ و بقا عامل زي الزناد لو دست عليه حيضرب
__________________
كم من عين تبكي عند الوداع و كم من قلب ينجرح عند الفراق و كم من عروس زفت لغير حبيبها و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايه رايكم في الفرات ماجنوم او الجاكال دول | مجد الروبي | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 12-06-25 09:18 PM |
| ريتاى بارون الاصدار القديم اسبشيل ادشن وساعه فرارى هاى كوبى psp go للبيع | sadaany | مقتنيات الاعضاء | 26 | 12-06-24 12:58 AM |
| ريتاي بارون ولا ايكول فرات ماجنوم | عبووود | ادوات الصيد الثقيله | 19 | 12-06-07 11:53 PM |
| هو ده الماجنوم مش الفرات ماجنوم والبتاع ماجنوم | sayedlabib | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-06-17 01:59 AM |