رد: انا شكلي خبطت في الحلل
والله العظيم انا الي خلاني اعمل كده في الولا اني انا مقدرتش اتحكم في اعصابي من كتر الغيظ من العيال ديه
وانا لو قابلته تاني والله لهعمل اكتر من كده كمان
وانا كلمت واحد صاحبي حقوق قالي مش هينفع تاخد منهم لا حق ولا باطل لان ابوه مستشار ووسطته كبيره كمان
__________________
|