![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
والله العظيم انا الي خلاني اعمل كده في الولا اني انا مقدرتش اتحكم في اعصابي من كتر الغيظ من العيال ديه
وانا لو قابلته تاني والله لهعمل اكتر من كده كمان وانا كلمت واحد صاحبي حقوق قالي مش هينفع تاخد منهم لا حق ولا باطل لان ابوه مستشار ووسطته كبيره كمان |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شكلي لبست | TheLegnedkiller | محدثات الصوت | 9 | 12-10-02 12:39 PM |
| الطلقة خزلتني و شكلي كان وحش | _SAIKO_ | محدثات الصوت | 18 | 12-09-20 04:42 PM |
| شكلي ادبست | mohd_wafik | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 11-09-06 11:11 PM |
| شكلي كده هانفع :) | embo | الصيد العام | 13 | 10-10-03 05:04 AM |