رد: دا مين ؟؟؟
الله يكرمكم جميعا بجد
انا رميته فيومها بنية ان كلب او قطة ياكله وخلاص
كدا حرام عليا ولا ايه ...لو اعرف حد بيحنط كنت حنطته
وبرضو هل الصيد بنية انى احنط حلال ولا حرام ؟؟؟
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
|