![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#17 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الله يكرمكم جميعا بجد
انا رميته فيومها بنية ان كلب او قطة ياكله وخلاص كدا حرام عليا ولا ايه ...لو اعرف حد بيحنط كنت حنطته وبرضو هل الصيد بنية انى احنط حلال ولا حرام ؟؟؟
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ |
|
|
|
|
|