اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
يا محمد احنا دورنا اننا نحاول على قدر الامكان اننا نعلى بالمنتدى
انا اخر فترة كنت فيها على المنتدى قبل مانقطع بسبب ظروف خارجة كان فى الساعة بتعمل من 4-5 صفحات فى المشاركات الجديدة بصراحة انا مش عارف الوضع وصل لكدة ازااى
بس ان شاء الله انا مش هسكت على كدة و مع بعض ان شاء الله نوصل لاعلى و اعلى
|
وانا ايدي في ايدك ياصاحبي