اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
ان شاء الله ياصديقي
انا والله بحاول اعمل مواضيع كتيييييييييييير
بس للأسف بيحبطنى عدم الردود
يعنى الموضوع يبقى طالع عيني فيه
والاقي 100 مشاهدة ومافيش ولا رد واحد
حاجة بجد بتخلي الواحد هيتشل
ان شاء الله نحاول نرجع بالمنتدى تاني ياهاشم بك
وبمساعدة الجميع ان شاء الله
وبالنسبة للتقييم ياعم وصل 
|
يا محمد احنا دورنا اننا نحاول على قدر الامكان اننا نعلى بالمنتدى
انا اخر فترة كنت فيها على المنتدى قبل مانقطع بسبب ظروف خارجة كان فى الساعة بتعمل من 4-5 صفحات فى المشاركات الجديدة بصراحة انا مش عارف الوضع وصل لكدة ازااى
بس ان شاء الله انا مش هسكت على كدة و مع بعض ان شاء الله نوصل لاعلى و اعلى