اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato
الطيران الاسرائيلي ميقدرش يدخل مجالك الجوي الا باذن او خطا ويتنبه عليه يرجع زي حادثه رفح كان منطاد تجسس في مجالهم بيراقب النقطه الي حصلت فيها الحادثه الفظيعه بس ميقدروش يدخلوا لحد ميبقي الموضوع في مجالهم ومفيش حاجه اسمها دخلت ومشفنهاش عدد الرادرات العامله وقدرتها من متوسط المدي لعبد لقريب لسام لامون لباترويت للفرنسيه للروسيه اقولك مفيش نسر يعدي من غير ميبقي ليه بصمه راداريه ومصنف اعقد شبكه دفاع جوي والموضوع دا لو حصل فعلا الطياره الاسرائيليه هتنضرب او هتتسرق منهم حرب الكترونيه وتشويش زي محلص ووقع لهم 3 طيارات بدون طيار علي الحدود من 30\6 لحد دلوقتي وهتحرج نفسها قدام الدنيا كلها وهيبقي عليها واحد واحنا لازم نرده العلاقات مش زي منت متخيل
|
الكلام ده هو وجهة نظر حضرتك فقط , و الحقيقة واضحة و موجودة فى كل وسائل الاعلام العالمية منذ الأمس , و الأمر أصبح واقعا بأن هناك غارة اسرائيلية داخل حدودنا , و احنا لغاية دلوقتى بنناقش نظريات !!!
و بعدين مين قال ان احنا وقعنالهم 3 طيارات من 30-6 , فين المؤتمر الصحفى اللى الجيش عمله لتوضيح الموضوع ده ؟ طيب فين صور حطام الطيارات دى ؟ طيب ايه الإجرائات اللى اتعملت علشان الاختراقات دى متحصلش تانى ؟
مش دى برضه الحاجات اللى بتتعمل فى مثل هذه المواقف زى ما بنشوفها فى كل دول العالم ؟