![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التسليح المصرى و العالمى معلومات عن وسائل التسليح المختلفة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
و بعدين مين قال ان احنا وقعنالهم 3 طيارات من 30-6 , فين المؤتمر الصحفى اللى الجيش عمله لتوضيح الموضوع ده ؟ طيب فين صور حطام الطيارات دى ؟ طيب ايه الإجرائات اللى اتعملت علشان الاختراقات دى متحصلش تانى ؟ مش دى برضه الحاجات اللى بتتعمل فى مثل هذه المواقف زى ما بنشوفها فى كل دول العالم ؟
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|