الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > التسليح المصرى و العالمى
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

التسليح المصرى و العالمى معلومات عن وسائل التسليح المختلفة

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-10, 03:20 PM   #13
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ملخص حدوته طياره بدون طيار تضرب هدف في عمق سيناء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato مشاهدة المشاركة
الطيران الاسرائيلي ميقدرش يدخل مجالك الجوي الا باذن او خطا ويتنبه عليه يرجع زي حادثه رفح كان منطاد تجسس في مجالهم بيراقب النقطه الي حصلت فيها الحادثه الفظيعه بس ميقدروش يدخلوا لحد ميبقي الموضوع في مجالهم ومفيش حاجه اسمها دخلت ومشفنهاش عدد الرادرات العامله وقدرتها من متوسط المدي لعبد لقريب لسام لامون لباترويت للفرنسيه للروسيه اقولك مفيش نسر يعدي من غير ميبقي ليه بصمه راداريه ومصنف اعقد شبكه دفاع جوي والموضوع دا لو حصل فعلا الطياره الاسرائيليه هتنضرب او هتتسرق منهم حرب الكترونيه وتشويش زي محلص ووقع لهم 3 طيارات بدون طيار علي الحدود من 30\6 لحد دلوقتي وهتحرج نفسها قدام الدنيا كلها وهيبقي عليها واحد واحنا لازم نرده العلاقات مش زي منت متخيل
الكلام ده هو وجهة نظر حضرتك فقط , و الحقيقة واضحة و موجودة فى كل وسائل الاعلام العالمية منذ الأمس , و الأمر أصبح واقعا بأن هناك غارة اسرائيلية داخل حدودنا , و احنا لغاية دلوقتى بنناقش نظريات !!!

و بعدين مين قال ان احنا وقعنالهم 3 طيارات من 30-6 , فين المؤتمر الصحفى اللى الجيش عمله لتوضيح الموضوع ده ؟ طيب فين صور حطام الطيارات دى ؟ طيب ايه الإجرائات اللى اتعملت علشان الاختراقات دى متحصلش تانى ؟
مش دى برضه الحاجات اللى بتتعمل فى مثل هذه المواقف زى ما بنشوفها فى كل دول العالم ؟
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 10:38 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir