عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-08-21, 08:09 PM   #8
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
بس الطبنجات التركى افضل من الالمانى فى مصر بالذات و السبب توافر قطع الغيار و سهوله الصيانه و سرعه اللبيع لسعرها المناسب و القريب من الناس
مع الاسف انا كنت متخيل ذيك كده
بس الالمانى مش محتاج قطع غيار يعنى الالمانى والايطالى معملر عن التركى
على فكرة بفضل الله امتلكت كل انواع الطبنجات الصوت التركى والالمانى والايطالى وبعتهم كلهم واحتفظت بالروم والبريتا فقط
وانا ضد الاسعار الغريبه اللى بنسمع عنها دلوقت للايطالى والالمانى يعنى الروم انا جبته ب2000 وده مناسب ليه كمسدس صوت ووقتها البرونى مهما كان نوعه بيعمل 1400 انما اكتر من كده حرام فيهم الفلوس
تحياتى
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس