اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady
بس الطبنجات التركى افضل من الالمانى فى مصر بالذات و السبب توافر قطع الغيار و سهوله الصيانه و سرعه اللبيع لسعرها المناسب و القريب من الناس
|
مع الاسف انا كنت متخيل ذيك كده
بس الالمانى مش محتاج قطع غيار يعنى الالمانى والايطالى معملر عن التركى
على فكرة بفضل الله امتلكت كل انواع الطبنجات الصوت التركى والالمانى والايطالى وبعتهم كلهم واحتفظت بالروم والبريتا فقط
وانا ضد الاسعار الغريبه اللى بنسمع عنها دلوقت للايطالى والالمانى يعنى الروم انا جبته ب2000 وده مناسب ليه كمسدس صوت ووقتها البرونى مهما كان نوعه بيعمل 1400 انما اكتر من كده حرام فيهم الفلوس
تحياتى