رد: خنجرين صناعة منزلية...بعجينة السيراميك
لو تعمقت فى عجينة السراميك دى..هاتعمل شغل جميل جدا جدا...عجينة غير مكلفة ...سهلة الصنع...ممكن تحفظ الباقى منها فى كيس بلاستك وتحطها فى درج التلاجة لوقت الاستخدام تانى......موسمها معايا فى الشتا بقى وليل الشتا_ههههههههه
|