عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-10-01, 01:20 AM   #5
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى: 216
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى
افتراضي رد: خنجرين صناعة منزلية...بعجينة السيراميك

لو تعمقت فى عجينة السراميك دى..هاتعمل شغل جميل جدا جدا...عجينة غير مكلفة ...سهلة الصنع...ممكن تحفظ الباقى منها فى كيس بلاستك وتحطها فى درج التلاجة لوقت الاستخدام تانى......موسمها معايا فى الشتا بقى وليل الشتا_ههههههههه
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس