![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
مشرف الاقسام العامه
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى: 216 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو تعمقت فى عجينة السراميك دى..هاتعمل شغل جميل جدا جدا...عجينة غير مكلفة ...سهلة الصنع...ممكن تحفظ الباقى منها فى كيس بلاستك وتحطها فى درج التلاجة لوقت الاستخدام تانى......موسمها معايا فى الشتا بقى وليل الشتا_ههههههههه
|
|
|
|
|
|