الموضوع
:
الحقيقة المره :((
عرض مشاركة واحدة
13-10-26, 01:40 AM
#
13
الشمسى
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المدينه: البحيره
المشاركات: 132
معدل تقييم المستوى:
6
رد: الحقيقة المره :((
ايه يا جماعة حضرتكو دخلين شمال كلكو كده ليه
دى وجهة نظرى وانا مقتع بيها لان ده اللى انا شايفة على ارض الواقع
(سيتم حذف الموضوع علشان القيل والقال والاراء المعارضه
)
برجاء غلق الموضوع
الشمسى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى الشمسى
البحث عن كل مشاركات الشمسى