![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المدينه: البحيره
المشاركات: 132
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايه يا جماعة حضرتكو دخلين شمال كلكو كده ليه
دى وجهة نظرى وانا مقتع بيها لان ده اللى انا شايفة على ارض الواقع (سيتم حذف الموضوع علشان القيل والقال والاراء المعارضه ) برجاء غلق الموضوع |
|
|
|
|
|