رد: رأيكم في Kral Firtina
التقييم من وجهة نظرى المتواضعه مبنى على كذا جزئية وسبحان الله نفس الميزة نفس العيب تقولى ازاى اقولك انا ازاى
المسدس كخامات خامة ممتازة وسيبكة مرنه مش صلبه اوى وده بيخليها تبقه سلسه ومتتشرخش او تتكسر بسهوله طب لما الخامات حلوة كده امال ايه العيب بقه برده الخامات بس بقه فى الامان الامان بيتاكل مع الضرب وبيقوت
التصميم المسدس شكله وحجمه مناسب جدا وسهل الفك والتركيب ده غير ان الميكانيكا بتاعته تحسسك انك شايل مسدس حى بجد وماسورة بتتفك وتتركب طب فين العيب يامعلم اقولك انا بقه فين العيب فى نسبة بوش وفرق بين الماسورة والكوبرى ودى بتخلق الكوبرى مش قابت على الماسورة بالعربى كده يلق عليها وده ممكن يؤدى وانته بتضرب ان الكوبرى يكسر الماسورة او يفوت وينكسر خصوصا مع ضعف الامان وردة الفعل
ده من وجهة نظرى
التعديل الأخير تم بواسطة elmasrey123 ; 14-10-20 الساعة 09:09 PM
|