![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
التقييم من وجهة نظرى المتواضعه مبنى على كذا جزئية وسبحان الله نفس الميزة نفس العيب تقولى ازاى اقولك انا ازاى
المسدس كخامات خامة ممتازة وسيبكة مرنه مش صلبه اوى وده بيخليها تبقه سلسه ومتتشرخش او تتكسر بسهوله طب لما الخامات حلوة كده امال ايه العيب بقه برده الخامات بس بقه فى الامان الامان بيتاكل مع الضرب وبيقوت التصميم المسدس شكله وحجمه مناسب جدا وسهل الفك والتركيب ده غير ان الميكانيكا بتاعته تحسسك انك شايل مسدس حى بجد وماسورة بتتفك وتتركب طب فين العيب يامعلم اقولك انا بقه فين العيب فى نسبة بوش وفرق بين الماسورة والكوبرى ودى بتخلق الكوبرى مش قابت على الماسورة بالعربى كده يلق عليها وده ممكن يؤدى وانته بتضرب ان الكوبرى يكسر الماسورة او يفوت وينكسر خصوصا مع ضعف الامان وردة الفعل ده من وجهة نظرى
__________________
![]() التعديل الأخير تم بواسطة elmasrey123 ; 14-10-20 الساعة 09:09 PM |
|
|
|
|
|