اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny
ياعم متقولش كدة بس انا مكانك وانت مكاني وكلنا عشاق للبريتا ومتسمحش لحد يقولك معاك كام علشان تبقي زينا دي مجرد شكليات يعني والرزق دة من عند ربنا وهي حاجة ترفيهية و تادية اغراض دفاعية وليس للمنظرة وانا زي مقولتلك شوف محلات الليثي او محمد ياقوت وشوف الاصدار القديم عندهم وحتاخدة بسعر حلو و المعاملة مريحة جداا معاهم واي حاجة او استفسار حيفيدوك وانت قدامهم
|
ونعم بالله
تسلم ربنا يخيلك لينا بجد ويعيطك ما تتمناه
ما هو انا جيت اسال علشان انزل لقيته بيقولى بلاش لان اصحاب المحلات مش هتعرف تتعامل معاهم وكمان مافيش فاتوره ولا حاجه معاه وممكن يلبسك فى حتجه تانيه والاخطر من كده انه بيبلغ عندك الشرطه وانت خارج كمان فالصراحه انا خوفت لانى لمشى جنب الحيط وعمرى ما دخلت مركز الحمد لله يبقا ده حالى الكلام ده صح ولا بينصب عليا