![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياعم متقولش كدة بس انا مكانك وانت مكاني وكلنا عشاق للبريتا ومتسمحش لحد يقولك معاك كام علشان تبقي زينا دي مجرد شكليات يعني والرزق دة من عند ربنا وهي حاجة ترفيهية و تادية اغراض دفاعية وليس للمنظرة وانا زي مقولتلك شوف محلات الليثي او محمد ياقوت وشوف الاصدار القديم عندهم وحتاخدة بسعر حلو و المعاملة مريحة جداا معاهم واي حاجة او استفسار حيفيدوك وانت قدامهم
|
|
|
|
|
|