عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-03-18, 01:40 PM   #27
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: امريكان ستيك للبيع باسعار مغريه

معلش يا أستاذ mostafa_hunter122 حقك عليا أنا ، و أهه الأستاذ osha966 غير فى كلامه فوق ، و شال كلمة "زبالة" و حط بدالها "تعبانة" ، و الله برضه أهه الراجل تعب نفسه
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس