![]() |
|
|
#27 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
معلش يا أستاذ mostafa_hunter122 حقك عليا أنا ، و أهه الأستاذ osha966 غير فى كلامه فوق ، و شال كلمة "زبالة" و حط بدالها "تعبانة" ، و الله برضه أهه الراجل تعب نفسه
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب شراء أمريكان ستيك بالقاهرة | Quicksilv3r | سوق المنتدى | 0 | 11-03-09 12:05 AM |
| ما هو سعر الأمريكان ستيك | trainman | سوق المنتدى | 17 | 11-02-25 08:56 AM |