![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 171
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة --- كنت عايز اعرف المسدس البلو06 ينفع يضرب طلق بلى نمرة 2 بدون طبة علشان سمعت اعضاء معانا فى المنتدى بيقلو ممكن يضرب بدون طبة بلى
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 531
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تحياتى ليك - اكتر واحد ممكن يفيدك م / محمد مكاوى - معانا فى المنتدى - بس لا اعتقد طبقا للكلام اللى قالو
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 531
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اللينك تبع الموضوع اهو ادخل عليه وهاتلاقى اجابات كتير - كلامه حببنى فى البلو سى
http://www.egyhunt.net/showthread.ph...D8%E1%DE%C7%CA |
|
|
|
|
|
#4 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لا طبعاا غلط جدااااا هو هيضرب بس هيبقى خطر جداا على الماسورة و المسدس مش هينطر اجزاء فهتضطر انك مع كلة ضربة تشد اجزاء تنطر الفارغ و تسحب طلقة جديدة
نسيحة منى بلاش ضرب بلى من غير طبة |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 531
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
طبعا من غير طبه خطر على المسدس و بالتالى على الضارب - ينصح بالطبه طبعا
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 531
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
استاذ تيتوز - استاذ انجيل - تحياتى لكم - ياترى فى مسدس ايطالى يكون بيت النار يتحمل ذرب البلى و الماسورة تكون حديد - وطبعا مفتوخ من المصدر و يركب له طبه طويلة لبلى نمرة 2 ؟؟؟ ارجو الرد وايه رأيكم فى برونينج 9000 ؟؟
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مفيش مسدس ايطالى بيجى مفتوح من المصدر
مفيش مسدس صوت ماسورتة حديد الماسورة بتكون سبيكة انتيمونيا البراونينج ماركة محترمة بس برضة بيبقى مقفول من المصدر |
|
|
|
|
|
#8 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تم نقل الموضوع للقسم الصحيح
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 531
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اشكرك على ردك - طيب ايه المسدس اللى ماسورته حديد و مفتوح من الصدر ؟؟
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 171
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكرا جدا لجميع الاخوة الاعضاء المحترمين اللى ردو عليا و اللى مردوش برضة ههههههههههه كان فية عضو فى المنتدى بس مش فاكر اسمة كان بيقول ان البلو 06 ممكن يضرب طلق بلى نمرة3 بدون طبة و بيرجع الاجزاء عادى و هو نفسة معاة بلو و شغال معاة كويس على بلى3 بدون طبة
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال للخبراء بخصوص الاستبدال | hanyyosf | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 12-11-21 05:56 PM |
| سؤال للخبراء بخصوص الاستبدال | hanyyosf | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 12-11-21 10:45 AM |
| سؤال للخبراء بخصوص رخصة السلاح | Moemen | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 12-05-26 04:45 AM |
| سؤال عن البلو سى .... | Omar j | محدثات الصوت | 9 | 11-12-12 09:48 AM |
| سوال من اهل الخبرة عن مشكلة فى البلو 06 | احمد | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-12-11 10:28 PM |