الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-23, 03:02 AM   #1
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

صديق لى اخد منى الجاك دويل لما شافه مع اصلع عزيز عليا جدا ومعرفش اقولو لا المهم انا اخدت منه الفلوس مش عارف اشترى اه حد يقولى و النبى ساعدونى اعمل اه انا حاسس انى عريان من غير مسدس

شكرا لكل من يساعدنى
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 03:09 AM   #2
islam2faris
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 136
معدل تقييم المستوى: 6
islam2faris مستواه غير معروف
افتراضي رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

بلو بلو بلو بلو بلوووووووووو
islam2faris غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 04:10 AM   #3
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: طنطا
المشاركات: 536
معدل تقييم المستوى: 0
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ
افتراضي رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

يا اخى هوة فى حد معة الوحش الجكال ديول بردو ويفرط فية المهم طلاما صاحبك وعزيز عليك مش مهم بس نصيحة منى متجبشى حاجة غير الجكال لاونو بجد من احسن المسدسات التركية وكفائتو عالية جداااااااااا ولما تجيب ابقى قولنا جبت اية وكل سنة ونت طيب
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 07:28 AM   #4
سرسور
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
سرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريق
افتراضي رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

لو لم تشتري جاكال اشتري ديسيل
هو اقل في الحجم لكنه قوي جدا و سعرة حوالى 850 جنيه في الاسكندرية قبل احداث امس
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد

فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
سرسور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 12:56 PM   #5
كفافى1
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية كفافى1
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا - مصر
المشاركات: 687
معدل تقييم المستوى: 10
كفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريق
افتراضي رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vabreso مشاهدة المشاركة
حضرتك متأكد من ان السعر 850 بس؟
لا طبعاً الديكال بالقاهرة 1100
والجيكال الالى 1150
__________________
ياسر الكفافى
كفافى1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 09:41 AM   #6
mazenger
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mazenger
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: فيصل
المشاركات: 843
معدل تقييم المستوى: 13
mazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريق
Cool رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

تحية خاصة الى شخص مجترم اخى العزيز هوجن مبارك فى البيع يا بطل انى انصحك بالجكال اذا كنت عاوز تضرب بيه اتوماتك والى وانصحك بالريتاى بارون لوعوز تضرب بيه اتوماتك فقط تحياتى ياكبير
__________________
لله الامر من قبل ومن بعد
mazenger غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 11:44 AM   #7
sahbany
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 399
معدل تقييم المستوى: 7
sahbany في بداية الطريقsahbany في بداية الطريقsahbany في بداية الطريقsahbany في بداية الطريقsahbany في بداية الطريق
افتراضي رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

جاكال او بلو
sahbany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 12:53 PM   #8
sherif aboudeif
تاجر مسجل بالمنتديات
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: 6 october
المشاركات: 443
معدل تقييم المستوى: 9
sherif aboudeif في بداية الطريقsherif aboudeif في بداية الطريقsherif aboudeif في بداية الطريقsherif aboudeif في بداية الطريقsherif aboudeif في بداية الطريقsherif aboudeif في بداية الطريقsherif aboudeif في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sherif aboudeif إرسال رسالة عبر AIM إلى sherif aboudeif إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sherif aboudeif إرسال رسالة عبر Skype إلى sherif aboudeif
افتراضي رد: انجدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

موجود عندى 0106253000
sherif aboudeif غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 04:36 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir