الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-05, 09:00 AM   #1
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي استفسار بالنسبة للبايبود

ايه الفرق يا جماعة بين الاتنين دول ؟؟؟
يعني اللي في الماسورة ماشي ... طيب بالنسبة للتاني بيركب ازاي ؟؟؟ انا بشوفه بيركب في الدبشك ... بس هل ده لو جبته هيركب علي الكرال ؟؟؟؟
و اجيب انهي احسن من برة ؟
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	mini-bipode-cometa.jpg‏
المشاهدات:	158
الحجـــم:	22.1 كيلوبايت
الرقم:	39438  
الصور المرفقة
 
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:34 PM   #2
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اخى العزيز بعد التحية.
بالنسبة للكرال اشترى الحامل الموجود فى الصورة الاولى شوف صورة بندقيتى.
بالنسبة للحامل الموجود فى الصورة الثانية شوف الفيديو.
تحياتى.

الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	IMG0027A.jpg‏
المشاهدات:	135
الحجـــم:	50.7 كيلوبايت
الرقم:	39449  
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:40 PM   #3
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: استفسار بالنسبة للبايبود

شكرا يا استاذ عادل .... حضرتك كنت جايبه منين و بكام ؟؟
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:43 PM   #4
M.Hatem
صياد قديم
 
الصورة الرمزية M.Hatem
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,305
معدل تقييم المستوى: 16
M.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريق
افتراضي Re: استفسار بالنسبة للبايبود

استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟
__________________
عندما يصبح الظلم قانونا .. تصبح المقاومة واجبا
M.Hatem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:47 PM   #5
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار بالنسبة للبايبود

انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:47 PM   #6
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem مشاهدة المشاركة
استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟
الشيخ كريم كان عنده و خلص تقريبا ... كان ب 250
و بفكر اقول لأخويا يجيبهولي و هو جي من امريكا
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:48 PM   #7
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف
عشان كدة بدور علي واحد زي الاولاني .... هتجيبه منين يا باشا ؟؟
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:50 PM   #8
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار بالنسبة للبايبود

أتصل بالشيخ كريم ممكن يكون عنده.
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=26215
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:53 PM   #9
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto مشاهدة المشاركة
عشان كدة بدور علي واحد زي الاولاني .... هتجيبه منين يا باشا ؟؟
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:55 PM   #10
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى
لو اتعمل بلدى مش حيعجبك. فى ناس حاولت بس طلع مش قد كده.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 01:03 PM   #11
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى
في فيديو كنت رافعه عامل بايبود تحححححفة
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة
ياريت تراجع الفيديو هيعجبك
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 01:24 PM   #12
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto مشاهدة المشاركة
في فيديو كنت رافعه عامل بايبود تحححححفة
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة
ياريت تراجع الفيديو هيعجبك
http://www.youtube.com/watch?v=hhjh9...eature=related
قلت ايه يا باشا ؟؟؟
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بالنسبة لان مش اى حد يجيب هيد شوت Angel صور وفيديو الصيد ورحلاته 28 12-06-16 08:33 PM
بالنسبة لطلق البرشام elmasrey123 ادوات الصيد الثقيله 14 12-02-11 07:46 AM
بالنسبة لاستيراد البنادق من السعودية..؟ hesham[MaFya]a الموضوعات العامه 13 11-07-03 11:22 PM
بالنسبة للكاوتش في مؤخرة الدبشك osama2011 الورشة 2 11-01-21 07:40 PM
مفاجأة بالنسبة للديانا 48 و 54 ayman22 الصيد العام 3 09-12-28 08:54 AM


الساعة الآن 10:17 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir