الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-02-25, 01:03 AM   #1
Hamo.Alex
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: Alex,AgamY
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى: 8
Hamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamo.Alex
افتراضي استفسار عن السلاح المفتوح !!

اسمع ان السلاح اللي انت بتبقي فاتحة بيبقي علية مسألة قانونية ... فهل المسدس اللي بيبقي مفتوح من المصدر بيبقي علية كلام !!
Hamo.Alex غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-25, 07:04 AM   #2
mohamedatia
صياد قديم
 
الصورة الرمزية mohamedatia
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى: 36
mohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسار عن السلاح المفتوح !!

شوف الموضوع ده
http://egyhunt.net/showthread.php?t=38091
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى
mohamedatia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-25, 12:29 PM   #3
مورو
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية مورو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار عن السلاح المفتوح !!

عايز الناهيه في الحوار ده ومن الاخر وما تسألش كتير
القانون بتاعنا معقد وبيلف حوالين نفسه
انت لو معاك نبله وقفت في كمين والظابط حب يرخم عليك هيرخم عليك ولو معاك مسدس صوت 6 مللي وعايز برده يرخم عليك هيرخم عليك
يعني من الاخر الظابط بيبقى عارف ان انت معاك مسدس صوت وبيبقى متأكد انه صوت وبيقولك معرفش ومحضر وتتعرض ع النيابه والمسدس يروح المعمل الجنائي للكشف عليه وحوار
وده قانوني 100 في 100 وهوا هوا نفس القانون بيتح بيع مسدسات الصوت في المحلات بدون تصريح لأن ليس لها تصاريح في مصر وعليه العوض
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ
مورو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-28, 02:31 AM   #4
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسار عن السلاح المفتوح !!

اقراء الموضوع دا جيدا - http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=35242&page=4
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تحذير هام جدا من مسدس الصوت المفتوح mohamedatia ادوات الصيد الثقيله 89 16-03-08 09:29 PM
ال p 29 المفتوح old_falcon مقتنيات الاعضاء 11 12-06-08 05:37 AM
عقوبة الصوت المفتوح = 5 سنين _SAIKO_ ادوات الصيد الثقيله 18 12-05-23 06:17 PM
استفسار عن محلات السلاح medo magdy بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 11-12-26 01:42 AM
ضروري لاصحاب الريتاي المفتوح amr7 محدثات الصوت 4 11-10-18 04:52 AM


الساعة الآن 05:35 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir