![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
السلام عليكم جميعا انا اخوكم محمدالشكس من اسكندريه اشتريت من حوالي شهرين بندقيه جديده انضمت للمجموعه وهي نوريكا جيت هي بندقيه ممتازه بالنسبه لسعرها ونزلت وجربتها ماشاءالله صاروخ لكن بعد شهر تقريبا لقيت الامان مش شغال ودتهاعندورشةفتح الله شاف مجموعة الزنادلكن ماعرفش يعمل فيها حاجه وعرفت ان المجموعه مش موجوده لوحدمن حضراتكم يعرف حل ياريت يساعدني بالذات عاشق النوريكا ا/عمادالنجاراوا/ستير86وشكرالسعةصدوركم اخوكم محمدالشكس اسكندريه
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
الاستاذ محمد الشكس
بما انك في الاسكندرية فعندك الشيخ مجدي ممكن يساعدك في المشكلة دية لانة لدية من الخبرة الكافية لحلها وربنا يوفقك
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
شكراا/جلال علي الاهتمام ولك جزيل الشكر
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
عضـــــــــو ذهبـــــــــــــى
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 340
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
محمد الشكس
حبيبي انت فين ياراجل انت تعمل 3 مشركات و3تشهر ماسمعش صوتك طب سيب الموبيل عشان نطمن عاليك ايه ياكبير هي عملتها معاك وزاي الورشه ماعرفوش يعملو فيها حاجه؟ طيب اسمع وهو اتكسر ولامعلق لو اتكسر يجوز معندهمش لاكن اشك ولو معلق بس يبقي السوسته هربت وديه محتاجه لفك الزنات ويمكن الرجاله كسليت والله اعلم |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد نشيط
|
كلام الاستاذ محمد انور صح لان صعب الامان يتكسر بسرعه كدة هى اكيد السوسته هربت(خرجت من مكانها
ودى بسيطه زى ما قالك
__________________
الصيد أدب مش رفع سلاح (وقُل رَبى زِدنى علماً ) صدق الله العظيم |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
حبيبي ا/محمدانور واحشني يابو سكندر انا بس مقل جدا في الدخول معلش سامحني اما بالنسبه للبندقيه فالزناد بيلقط عادي جدا وبضرب بس مش بيامن مش عارف ليه وللاسف عندفتح الله فكوه لكن بيقول ان الزناد فيه تاكل من ناحية الزناد علشان بلاستيك مع ان الجيت دي لسه جديده طمنا عليك ياريس وشكرا للاستاذصلاح فريد اخوك محمدالشكس اسكندريه
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بندقيه نوريكاجيت جديده للبيع | محمدالشكس | البنادق الهوائيه | 3 | 09-11-23 11:32 AM |