![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 87
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() |
يا اخوه السلام عليكم مطلوب كاتم صوت ايكول تونا 8 ملى وشكرا وهل يمكن تغيير الطبه الى بتقولو عليها الى انا اصلا معرفش ايه هى الطبه دى المهم هل لو اتغيرت هيضرب اتوماتيك زى الايكول جاكل؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الافاده
__________________
ان الحماقه اعيت من يداويها
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 262
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
يا اخي في طبة امامية في المسدس فكها وهات طلقة 8مللي يوماريكس وحط فيها بلية نمرة3 واضرب عادي جدا المسدس هيشد اجزاء اوتوماتيك لوحدة من غير اي حاجة
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وولحل القصة دي انك وانت بتخرم تحاول تشيل حتة من البلاستيكة بقدر الامكان او تجرب طلق تاني الماني ؟؟؟
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 87
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() |
لا ماسورتى مفتوحه وهو بيسحب اجزاء لوحدو وبيضرب بلى انا كنت فاكمر اتوماتيكم يعنى يضرب الى زى الايكول جاكال كده زى الرشاش
__________________
ان الحماقه اعيت من يداويها
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايكول تونا 8م | Ahmed Zamzam | محدثات الصوت | 17 | 11-07-11 02:33 PM |
| مسدسات بي 29 و تونا صوت بلي | smsmn8888 | محدثات الصوت | 51 | 11-06-22 11:33 PM |
| ايكول تونا | A.Seif | محدثات الصوت | 7 | 11-06-22 11:02 PM |
| تونا سلفر | محمد نوح | محدثات الصوت | 1 | 11-06-01 06:22 AM |
| عايز أيكول تونا | AFROTTO | محدثات الصوت | 0 | 11-05-08 03:03 AM |