![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:confused: يا جماعة بابايا منعني من هوايتي وو من الصيد وبيقولي حرام و مش عارف امارس هوايتي البعشقها و كان عندي بندقية بعها من فضلكوا حد يقولي حل:confused:
__________________
khaled mada |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انت كام سنه
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
|
احل لكم صيد البر والبحر
وانت بتصتاد علشان تاكل(تلغ) مش بتوقع الطيور وتسيبها وتمشى
__________________
ان كان حب الوطن ارهاب والدفاع عنه ارهاب
وحتى قول الحق ارهاب فما اجمل الارهاب |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: Alexandria
المشاركات: 411
معدل تقييم المستوى: 15 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ابعت لينا نمرته أو سيبلي رقمك علي الخاص
وانا حبقي اتفق معاك
__________________
[http://www.egypthunt.net/picture.php...pictureid=1717 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
مشرف قسم السوق و المسابقات
|
طول ما انت بتصطاد علشان تأكل و تستفيد من الحاجه اللى بتصطادها و مش بترميها او تسيبها تموت على الفاضى اعتقد ان مفيش حاجه حرام . و الله اعلم
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايوا ماهو انا مش حارمية ماهو انا حكلو انا 15 سنة
__________________
khaled mada |
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
و كمان بعد ما وريتلو مواضيع تثبت ان الكلام دة مش حرام قال لي انا حر و مش عايز يقولي وجهة نظر انا نفسي من وانا صغير اني اصطاد
__________________
khaled mada |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ربما والدك عنده وجهه نظر نجهلها واعتقد انها دائما الحرص والخوف عليك اكيد مش عايز يضايقك وخلاص حاول معاه مره تانيه تحياتى |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 34
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
معلش هو اكيد ليه وجه نظر حاول تعرفها منه وتتكلم معاه مره واتنين انا عندى 23سنه وقبل ما اجيب البندقيه قعت اقنع ولدى 3سنين والله الكلام ده بجد ومسدس الصوت قعت اقنع فيه خمس سنين
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
__________________
khaled mada |
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا 13 سنه وبصتاد وانا بستخدم البندقيه من وانا عندي10 سنين
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ماهو بيخليني بضرب بأسلحة نارية و انا ياما ضربت بالبنادق
__________________
khaled mada |
|
|
|
|
|
#13 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
احتمال باعها و رافض ممكن يعملك مفجئه ويجيب واحده احلي والبندقيه كان نوعها ايه
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كل الأنا فاكرو انها الماني عتلة
__________________
khaled mada |
|
|
|
|
|
#15 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كانوا بيعملوا معايا كدا وانا ادك بس مش حرام والكلام دا لا عشان ماتهورش واعور حد مثلا او كدا انما انا لسة من عشر دقائق استاذنت من بابا انى هشترى بندقية ...متهيالى الحل انك تصبر شوية او تقولة هجيبها واحطها فالبلد او كدا او تشوف حد بيعرف يتكلم كويس خالك او واحد صاحبه عشان يقنعه
|
|
|
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حد يساعدني؟؟؟ | sniperff | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 31 | 11-10-16 08:13 AM |
| عايز حد يساعدنى | حازم6/10 | محدثات الصوت | 5 | 11-06-03 02:22 AM |
| ممكن حد يساعدنى | ابو عامر | انواع الطرائد ومواسمها | 2 | 10-07-24 11:06 AM |
| حد يساعدني ارجووووووووكم | sniperff | الورشة | 7 | 10-04-08 10:51 PM |
| مفيش حد يساعدنى يا جماعة؟ | احمد عزيز | ادوات الصيد الثقيله | 14 | 10-03-07 11:25 PM |