![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
تفاهه الاعلانات المصريه
جهاز كمبيوتر خيالى للبيع..لاتفوت الفرصة قاعد بتفرج على التلفزيون ..ولقيت اعلان جامد جدا جهاز كمبيوتر خيااااااال ياجدعان خيااااال ياجدعان مبدئيا كده بنتيم 4 ... اوووووه انا بصراحه افتجوئت من المفاجئة هههه اسمعو بئا المفاجئة رامات 256 وخد دى بئا عشان يغمن عليك من المفاجئة الهارد الهارد الهارد 40 جيجا مش يقول بئا 40 جيجا ويسكت .. لا ازاى لازم يقولعشان تحمل عليه كل اللى نفسك فيه ههههه لا وفيه ايه بئا.. اوبشن جامد اوى كارت لان عشان تقدر تخش على النت مش كده وبس تخيلو الجهاز بشاشه وبماوس وكى بورد وسماعات مأشفه مممم اصلى مخففه بيقولو 500 وات واساسا لما تفتحهم من الكرتونه هتلاقيهم موش شغاليين انا بجد لما بشوف الاعلان بكون عاوز اكسر التلفزيون انا بجد مش عارف الناس دى بتعلن لمين ولا عاوزه توصل ايه خلاص الناس بتفكر تعمل ايه بعد ال i7 ده لو كانو عملو اصلا وانا لسه معرفتش انت تعلن اى 3 واى 5 واى7 مش بنتيم 4 لا واحلى حاجه الرامات بيقول 256 ومبسوط اوى لا وكله والهارد ال40 جيجا عشان تحمل عليه كل اللى نفسك فيه يعنى لو حبيت تلعب بيس 2011 تنزل تروح تلعب فى السيبر عشان جهازك بعافيه حبتين هههههه ولا الكاميرا ..وااااو حاجه كده من ايام عم خشبة لا ويقولك عشان تصور بيها وتشوف اصحابك وانا اللى كنت فاكرها بتنزل ميه اغسل بيها ايدى احترمو نفسكم بئا ..بطلو استخفاف بعقول البشر... بجد انا بشمئز من الاعلان كل مايجى ويفضلو يعيدو ويزيدو انا مش عارف بجد من كتر ما استفزنى قولت لازم اتكلم واكتب واقول عشان مطقش بجد بتفقع لا وكل شويه طب لو انت سيبر اوبااااااا فى تخفيض يامعفنين انهى سيبر هياخد المواصفات اللى مش عارف هيعملو بيها ايه بصراحه بجد حاجه تفقع تفقع .. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2012
المشاركات: 359
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
دا في اعلانات انقح من كده
وكله كوم والفشل بتاع مخرجين الاعلانات كوم تاني بيقلدوا اعلانات بره بالملي
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
وكمان مش بيعرفم يقلدم حاجه خاااااالص |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
مع ان والله في شباب كتير عندهم افكار تحفه بس مافيش حد بيقدر
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
دا المصري بتعنا
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
وربنا انا اللى بشوف اعلان الكمبيوتر ده بقع على الارض من الضحك ويجبلك العيال قاعدين بيلعبو لعبه ماريو على الجهاز ومحملين عليه ويندوس 98 علشان يشتغل ويقولك والمفااااااااااااااجاااااااااااااااه قووووووووووووول يا عم المفاجاه وسمعنا ماوس وكيبورد وسماعات من اللى بتتباع ب 18 جنيه ونص اللى هى يدوبك اللى قاعد على الجهاز يسمع صوت فتح الجهاز عليها نصصصصصصب واحتيال وللاسف ناس طيبه كتير بتشترى
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
تحس انه بيكلم عيل رضيع بيضحك عليه لا وكمان بيقول هارد 40 جيجا يشيل كل حاجه ده انا لو نزلت لعبه كوره الجهاز هيهنج |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
صيــــــــاد محتـــــــــرف
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياباشا هو الاعلان ده مستهدف فئه معينه من الشعب المصرى اللى ماتقدرش تشترى كمبيوتر غير بالامكانيات دى فى حدود 600 او 700 جنيه
لكن اعتراضى على الاعلان زى مانت قلت انو بيخاطب الناس الغلابه دول ويحسسهم ان الجهاز ده قنبله ومالوش حل فى الامكانيات بتاعته مع اصلا الجهاز ده فى السوق مايساويش 400 حاليا بالنسبه للامكانيات المتاحه فى السوق للاجهزه الحديثه تحياتى على موضوعك الرائع
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا* *ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا* |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
بس لما يقول ان الجهاز المعفن ده الواحد الي ميعرفشي كتير يحس انه بيتكلم علي احدث حاجه |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
تبقى انتا اكييد اكييد فى مصر
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
ههههههههههههههههههه والله علي رأيك يا هشام بك اكيد في مصر
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لا بيقولها ازاي رامات خومسوميااااااا واتناااااااااشاااااااار هاااااارد اربعييييييييييييييييييييييييين جيجااااا
40 جيجا وانا اصصلا عندي البارتيشن سي لوحده اكتر من 40
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
![]() |
|
|