![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
|
صديق لى اخد منى الجاك دويل لما شافه مع اصلع عزيز عليا جدا ومعرفش اقولو لا المهم انا اخدت منه الفلوس مش عارف اشترى اه حد يقولى و النبى ساعدونى اعمل اه انا حاسس انى عريان من غير مسدس
شكرا لكل من يساعدنى
__________________
drugstore-onlinecatalog.com |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 136
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
بلو بلو بلو بلو بلوووووووووو
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين
|
يا اخى هوة فى حد معة الوحش الجكال ديول بردو ويفرط فية المهم طلاما صاحبك وعزيز عليك مش مهم بس نصيحة منى متجبشى حاجة غير الجكال لاونو بجد من احسن المسدسات التركية وكفائتو عالية جداااااااااا ولما تجيب ابقى قولنا جبت اية وكل سنة ونت طيب
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو لم تشتري جاكال اشتري ديسيل
هو اقل في الحجم لكنه قوي جدا و سعرة حوالى 850 جنيه في الاسكندرية قبل احداث امس
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد
فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: فيصل
المشاركات: 843
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تحية خاصة الى شخص مجترم اخى العزيز هوجن مبارك فى البيع يا بطل انى انصحك بالجكال اذا كنت عاوز تضرب بيه اتوماتك والى وانصحك بالريتاى بارون لوعوز تضرب بيه اتوماتك فقط تحياتى ياكبير
__________________
لله الامر من قبل ومن بعد |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 399
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
جاكال او بلو
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
|
موجود عندى 0106253000
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا - مصر
المشاركات: 687
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لا طبعاً الديكال بالقاهرة 1100
والجيكال الالى 1150
__________________
ياسر الكفافى |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|