![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله ... انهاردة واحد بدوي عجوز اوي طلعلي ويبلي عتيقة من عندو عتلة مش كسر سوستتها مكسورة و العتلة منفصلة من ناحية السوستة ...السؤال بقي...الويبلي دي فيها أمل تتصلح و سوستتها تبقي موجودة علما بأني من الاسكندرية.. انا فكرت ابدل الكرال الجديدة بتاعتي بالويبلي بتاعتو .. و مين ممكن يصلحها ؟
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
والله يا صديقى الويبلى ويبلى ولو كانت خرده
بس السؤال هنا بقى هى تتصلح ولا فعلا خرده وهلى هى هتصطاد معاك ولا الكرال رغم سمعتها الوحشه صياده والويبلى هتجيبها تتفرج عليها ده كله لازم تحطه فى عين الاعتبار والاهم محدش هيعرف يحكملك على الويبلى الا لما يشوف صورها وتكون صور دقيقه جدا كمان تحياتى
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
م.أحمد مصطفى {رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير} |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() |
انا ديما بحب المثل الى بيقول لو كان فيها الخير مكنش رماها الطير وعصفور باليد خير من الف على الشجرة
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
|
مع احترامى الشديد للويبلى بكل موديلاتة لاكنى مع رائى عادل باشا
__________________
[خذ القناعة من دنياك وارضَ بها.... لو لم يكن لك إلا راحة البدن يا نفس كفي عن العصيان... واكتسبي فعلا جميلا لعل الله يرحمني يانفسُ ويحكِ توبي واعملي حسنا... عسى تُجازين بعد الموت بالحسنِ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
استاذ عادل والله انا اثق في ارائك جدا ...و اعتقد انها عايزة شوية شغل وبالذات انو النيشان الامامي مش موجود او مكسورو محتاجةشوية شغل ..و علي رأي الاستاذ حاتم عصفور باليد ولا عشرة عالشجر...و الحمدلله عالنعمة اللي ف ايدينا و بلاش فراغة عين
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد متقدم
|
انت ممكن تفكر فى انك تشتريها منه لو هتنفع تتصلح ومبعش الكرال ولاهم لو سعرها كويس اتوكل على الله زائد طبعا الاخز الاعتبار كلام عادل
__________________
amr2006_2007942000@yahoo.comاموت محبوبا خير لي من أن أعيش مكروها |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز ابدل | Mohamed omer | البنادق الهوائيه | 3 | 11-12-17 06:41 PM |
| انا لسه جديد و محتاج مساعدة الاعضاء الكرام اللي عندهم خبره | heshamhassan2011 | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 11-11-13 04:15 PM |
| ابدأ تنفيذ حلمك الان | faten7833 | الموضوعات العامه | 2 | 11-09-20 01:27 AM |
| الكرال التركي اللي بعتلة | kolohom | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 15 | 11-07-31 10:39 AM |
| ابدل وادفع فرق | ADAMTETO | محدثات الصوت | 7 | 11-06-16 06:16 AM |