الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-02-05, 11:34 PM   #1
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

انا عندى بريتا صوت P.Beretta Nuova Molgora 8mm Mod.84BB وفيها بعض المشاكل ارجو من سيادتكم ان تفيدونى بالموضوع وهنزل صور المسدس مع الشرح لكن اتمنى من سيادتكم ان تفيدونى لحل المشكلة وكام تكون تكلفة تصليحة هو وكام تكلفة تصليح الخزنة وشكرا لكم جميعا
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	389148161.jpg‏
المشاهدات:	680
الحجـــم:	241.5 كيلوبايت
الرقم:	50197   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	942970601.jpg‏
المشاهدات:	749
الحجـــم:	431.6 كيلوبايت
الرقم:	50198   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	549445918.jpg‏
المشاهدات:	559
الحجـــم:	468.4 كيلوبايت
الرقم:	50199   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	652390026.jpg‏
المشاهدات:	911
الحجـــم:	521.0 كيلوبايت
الرقم:	50200   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	930175240.jpg‏
المشاهدات:	629
الحجـــم:	422.1 كيلوبايت
الرقم:	50201  

__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-05, 11:43 PM   #2
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

الاخ الفاضل
اهم من تصليح المسدس ممكن اعرف ايه اللى وصله للحاله دى ؟؟
دة مفيش فيه حته سليمه
حضرتك ممكن تروح لاى طفشجى ويجيبلك من الاخر ويقولك هينفع ولا لأ لان مشاكله كتير
تحياتى
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 01:32 AM   #3
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
الاخ الفاضل
اهم من تصليح المسدس ممكن اعرف ايه اللى وصله للحاله دى ؟؟
دة مفيش فيه حته سليمه
حضرتك ممكن تروح لاى طفشجى ويجيبلك من الاخر ويقولك هينفع ولا لأ لان مشاكله كتير
تحياتى
++++++++++++++++++11111111111111
كلام سليم و%100 ياباشا (واحشنى والله ياكبير. أجازة نصف السنة قربت تخلص وبرده ما شرفتش أسكندرية).
ومن وجهة نظرى الشخصية يستعمل كقطع غيار يكون أفضل وطبعا لصاحب الموضوع الرأى الاول والاخير فى ذلك.
تحياتى للجميع.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 03:53 PM   #4
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
الاخ الفاضل
اهم من تصليح المسدس ممكن اعرف ايه اللى وصله للحاله دى ؟؟
دة مفيش فيه حته سليمه
حضرتك ممكن تروح لاى طفشجى ويجيبلك من الاخر ويقولك هينفع ولا لأ لان مشاكله كتير
تحياتى
فى الحقيقة هو كان مع صحبى من 3 سنين وما شاء الله اخوة الصغير كان بيلعب بية مفكرة مسدس ماء تقريبا لكن السلاح الان على ما اعتقد مات صحيح بس كان نفسى اعرف بيتفك ازاى انا احترت فية مع انى بعرف افك واركب الالى وال9 ملى وانا مغمض ايام ما كنت بالحربية وشكرا اخوانى على المرور وجزاكم الله خير
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 04:11 PM   #5
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الباشق ابن الميدان مشاهدة المشاركة
فى الحقيقة هو كان مع صحبى من 3 سنين وما شاء الله اخوة الصغير كان بيلعب بية مفكرة مسدس ماء تقريبا لكن السلاح الان على ما اعتقد مات صحيح بس كان نفسى اعرف بيتفك ازاى انا احترت فية مع انى بعرف افك واركب الالى وال9 ملى وانا مغمض ايام ما كنت بالحربية وشكرا اخوانى على المرور وجزاكم الله خير
طيب انا هقولك على السر علشان تفكه
فيه بنز صغير جدا فى الاجزاء من الخلف او تيله حضرتك هتشد الاجزاء للخلف وتنظر من ورا المسدس حتلاحظها ادفعها للخارج باى مفك وبعدين هيتفك معاك ذى اى مسدس
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 04:18 PM   #6
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
طيب انا هقولك على السر علشان تفكه
فيه بنز صغير جدا فى الاجزاء من الخلف او تيله حضرتك هتشد الاجزاء للخلف وتنظر من ورا المسدس حتلاحظها ادفعها للخارج باى مفك وبعدين هيتفك معاك ذى اى مسدس
متشكر جدا جدا يا غالى انا هحاول فية الان وجزاك الله خير وهقولك عرفة افكة ولا لا وشكرا على الاهتمام
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 04:46 PM   #7
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
طيب انا هقولك على السر علشان تفكه
فيه بنز صغير جدا فى الاجزاء من الخلف او تيله حضرتك هتشد الاجزاء للخلف وتنظر من ورا المسدس حتلاحظها ادفعها للخارج باى مفك وبعدين هيتفك معاك ذى اى مسدس
بقول لحضرتك انا شديت الاجزاء للخلف وكان فى بنز داخل خرم فى اخر الاجزاء بمفك صغير جدا ضغط علية طلع من النحية الثانية وطلع ابرة ضرب النار دة طلع الامان بتاعها لكن اين البتيلة بتاعة فك الجزاء كلها هو فى كما موضح بالصور زى حديده صغيرة مشية من خلف الاجزاء ودخلة امام ابرة ضرب النار بدايتها بجوار الخرم بتاع بنز امان ابرة ضرب النار وبضغك علية بمفك من جمب خروج ابرة ضرب النار ما بيخرج
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 05:04 PM   #8
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

شوف حضرتك فى الصورة رقم 2
اخر المستطيل اللى حضرتك عامله من ناحيه الشمال بعده ب3مم تقريبا هيا دى التيله اللى قصدى عليها
وهيا عليها لون احمر تقريبا
حضرتك ادفعها للخارج ولو معصلجه اضغط عليها او شويه مزيل صدا
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 06:17 PM   #9
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الباشق ابن الميدان مشاهدة المشاركة
فى الحقيقة هو كان مع صحبى من 3 سنين وما شاء الله اخوة الصغير كان بيلعب بية مفكرة مسدس ماء تقريبا لكن السلاح الان على ما اعتقد مات صحيح بس كان نفسى اعرف بيتفك ازاى انا احترت فية مع انى بعرف افك واركب الالى وال9 ملى وانا مغمض ايام ما كنت بالحربية وشكرا اخوانى على المرور وجزاكم الله خير
السلأم عليكم

ياباشا الموضوع سهل جدأ المسدس بتاع حضرتك زى الفل محتاج ثلأث قطع فقط
و هيكون جديد تانى
السوأل ؟ اية هية القطع و كيفية شرئها و ترهبها

1- زراع الزناد

2- ابرة و سستة ضرب النار

3- كعب الخزنة


الثلأث قطع ممكن تشتريهم من عند اى محل مستلزمات صيد و مسدسات صوت
بعد زلك ؟

طريقة التركيب زراع الزناد هية عبارة عن زراع بها بنزين بنز بيركب فى ثقب الزناد و البنز الثانى بيركب خلف كرسى الشاكوش و تحتة سوستة المهم لما تشترى الزراع قول للبياع اعطينى سوستة الزراع و حافظ عليها .

ثانيأ:
ابرة ضرب النار هتشتريها و معها سوستة هتفك الكوبرى و تكفك البنز الخلفى المسئول عن تثبيت ابرة ضرب النار ثم تركيب السوستة اولأ و بعدها الأبرة بحيث يكون البطح الموجود فى الأبرة الى الأسفل و ضع البنز.

ثالثأ :
كعب الخزنة و هوة عبارة عن قطعتين هتضع القطعة التى بها بروز على سوستة الخزنة و تركب الكعب فى مجرتة من الأمام الى الخلف .

و بعدها نظف المسدس تمامو زيتة ....
و هيكون كا الجديد
بتوفيق تحياتى
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 10:48 PM   #10
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

شكراااااااااااااااااااااااااااا اخى الفاضل ولكل من ساعدونا جزاكم الله خير جميعا بس ما عندناش بالاسماعيلية محلات صيانة ممكن تدلونى على اقرب محل بالنسبة من المرج الجديد بالقاهرة وشكرا لكم
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-06, 10:53 PM   #11
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
شوف حضرتك فى الصورة رقم 2
اخر المستطيل اللى حضرتك عامله من ناحيه الشمال بعده ب3مم تقريبا هيا دى التيله اللى قصدى عليها
وهيا عليها لون احمر تقريبا
حضرتك ادفعها للخارج ولو معصلجه اضغط عليها او شويه مزيل صدا
جزاك الله خيرا سيدى الكريم ناسف على ازعاجكم
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-07, 09:00 PM   #12
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الباشق ابن الميدان مشاهدة المشاركة
جزاك الله خيرا سيدى الكريم ناسف على ازعاجكم
يافندم القطع موجودة فى اى محل ادوات صيد فى الجيزة او رمسيس
و عن طريق المترو من المرج للجيزة مش كتير

حضرتك ممكن تشترى الثلأث قطع المزكورين وانا معاك واحدة واحدة فى تركيبهم
تحت امرك
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-13, 05:43 PM   #13
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
يافندم القطع موجودة فى اى محل ادوات صيد فى الجيزة او رمسيس
و عن طريق المترو من المرج للجيزة مش كتير

حضرتك ممكن تشترى الثلأث قطع المزكورين وانا معاك واحدة واحدة فى تركيبهم
تحت امرك
جزاك الله خيرا سيدى الكريم الله لا يحرمنا منك
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-13, 05:48 PM   #14
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

يافندم انا تحت امر حضرتك فى اى وقت
و اتمنى ان تشترى القطع المزكورة و هرفع فيديو مخصوص ليك عن كيفية تركيب القطع الثلأثة المفقودة من مسدسك و ان شاء الله هيرجع كما كان

بتوفيق
تحياتى
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-13, 11:38 PM   #15
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
يافندم القطع موجودة فى اى محل ادوات صيد فى الجيزة او رمسيس
و عن طريق المترو من المرج للجيزة مش كتير

حضرتك ممكن تشترى الثلأث قطع المزكورين وانا معاك واحدة واحدة فى تركيبهم
تحت امرك
ده لو مافيش حد قاطع خط المترو كالمعتاد يامحمد باشا.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-14, 12:09 AM   #16
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
ده لو مافيش حد قاطع خط المترو كالمعتاد يامحمد باشا.
هههههههههههههههههههههههههههههه
عندك حق يا استاز عادل
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-14, 10:25 PM   #17
الباشق ابن الميدان
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
الباشق ابن الميدان مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههه
عندك حق يا استاز عادل
ربنا ما يحرمنا من الرجال المحترمة اللى بيسعدو الناس بجد جزاكم الله خيرا جميعا
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق

سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
الباشق ابن الميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-14, 10:30 PM   #18
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

تحت امر معاليك يافندم

نورت المنتدى
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-23, 05:27 PM   #19
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

ربنا يجازيك خير يا مكاوى
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-02-23, 06:26 PM   #20
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

 
الصورة الرمزية محمد مكاوى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
ربنا يجازيك خير يا مكاوى
ربنا يكرمك محمد بيك
شكرأ جزيلأ
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-04-19, 05:43 PM   #21
الفارس فهد
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 1
معدل تقييم المستوى: 0
الفارس فهد مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora

السلام عليكم يارب يكونو الاخوة والاخوات في المنتدى بخير وصحة ديما ان شاء الله وبعد احب انا اقول للاخ الباشق ابن الميدان انا عندي اسعداد اخدها منك اشتريها زي ما بعد الاخوان عرض قطع غيار لاني عندي وحدة اختها واكيد هتنفعني لو حضرتك حبيت انا مستعد وده رقم تليفوني للجدية 01281090830 واسمي محمد ابو فارس ارجو الرد وشكرا اااا ولكل اخواني في المنتدى جزير الشكر
الفارس فهد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة فى p.beretta

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
P.Beretta Nuova Molgora 8mm Mod.84BB tegar الورشة 19 22-09-28 06:31 PM
للبيع برتا 92 ايطالي 8 مم nuova molgora mod 92f cal 8mm abdalla nabel محدثات الصوت 91 12-04-02 12:08 PM
مشكلة في الفك و التجميع لمسدس P.Beretta Nuova Molgora 8mm Mod.84BB Cavalier الورشة 25 11-06-15 08:18 PM
ارجو المساعدة في بريتا 84 nuova molgora بسام سعيد الصيد العام 6 11-05-04 04:47 PM


الساعة الآن 06:27 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir