![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انهرده تشرفت وقابلت الحج رامي فشتك ![]() حبيبي طبعا بس معرفشي برضه ليه كان مستعجل يخش المطعم المهم انا بدلت معاه الرمسيس بالالكتريك 812 بس هو الكتريك جامد بالامانه ومعرفشي ليه ضربت في دماغي اني اشوفه بيكهرب ولا ايه وحطيت ايدي علي الجزء الي بيكهرب وخت شويه فولتهات تصحي الميت المهم الصور بتاعته اهي ياريت الاعضاء يقيموه ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هههههههههههههههههههههههه يعني كهربت نفسك عشان تجربة تسلم يا معلم طول عمرك فدائي ربنا يديك الصحة
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
والله انا شعري واقف من ساعتها ولا اكني عامله زبليط |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
هههههههههههههههههههههههههه
اهو برضه البيت عندي يستفيدم مني عشان يشغلم الاجهزه مني الواحد يحط الفيشه في ايدي وتشتغل واهو برضه توفير كهرباء |
|
|
|
|
|
#6 |
|
عضو مميز جداً
|
هههههههههههههههه كويس انك بدلت بإلكتريك مش بمسدس ،، كنت هتجربه ازاي دة ههههههههههههههه
الحمد لله ربنا ستر
__________________
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
لالالالالالالالالالالالالالالالا المسدس انا هخده كلمه من الراجل الي هشتريه منه ياروح مبعدك روح ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 581
معدل تقييم المستوى: 30 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هاهاهاهاها والله شكله صاعق جميل بس اوعي تجربها تاني دي فيها موته و ربنا يبعد عننا الشرور
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
لا ياعم وربنا منا مجربه تاني |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 869
معدل تقييم المستوى: 49 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ده جامد اوى ربنا يبركلك فيه
__________________
لـســتُ مخلوقـــاً لأعجـــبّ النــــــاااس !! المُهـــِــم رِضـــا الرحـــمـ‘ــن ، ، والباقـــــي [مــَـع نَفســــــــه]. ![]()
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكله جامد بس خطر حكاية انك كهربت نفسك افرد الكهربا فضلت شغاله ومفصلتش وساعاتها دراعك هيتشل بالكامل مش الصوابع بس ومش هتعرف تتخلص من الكهربا
ربنا يكفيك شره يكبير وميحوججش لاستخدامه في اي ظرف
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
تحياتي |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
عضو متألق
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسماعيلية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كهربت نفسك عشان تشوفه شغال ولا لا هههههههههههههه انا عارف ان الفضول اوقات بيكون غريب بس مش للدرجادي يا حاااج طب جرب ف اي حد ماشي ف الشارع اديلة شرطتين شحن ولا حاجه ههههههههه
بالتوفيق يارب و مبرررروك عليك عقبال لما تشتري محطة كهربا مرة واحده
__________________
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|