![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
انا موبايلي يا جماعه بدأ يخرف
نوعه asha 305 مش عارف التاتش بتاعه بدأ يخرف ليه حصلت معايا قبل كده مره وبعد كده اتعدل لوحده دلوقتي اجي اضغط 4 ييجي 1 اجي اضغط اي رقم تاني يطلع رقم خلافه خالص والمشكله اني عامله بباص يعني مش هعرف افتحه غير لما ادخل الباص وانا عارف الباص بس كل لما اجي اضغط اوك مافيش اي حاجه تحصل فيه ياريت الي عارف حاجه يقول لاما شكلي هروح اوديه لاي مركز صيانه |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
غير تااااااااااااااااااااااااااتش
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
مش كده الموبايل هيبقي مفتوح
ويدخلها كام التعديل الأخير تم بواسطة TheLegnedkiller ; 13-09-26 الساعة 04:13 PM |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اه هيبقي مفتوح طبعا بس هيبقي مفتوح من المصدر فمفيش مشكله هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
+++++++++++++++++++1
__________________
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هو مش عارف يفتحه من اساسه عشان الباس
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
|
|
#8 |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4 ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط ياما حصلت معايا
__________________
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
عاش من شافك يا ابو عمار بس هيضرب خرز ولا ايه علي كده ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
بس المشكله كل لما اجي اعمله touch screen calibration بييجي عند النقطع التانيه الي هيا تحت خالص من الشمال مش بيجيب خالص |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
والله يا كبير انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|