الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-04-29, 07:56 PM   #1
Mo'''men
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Mo'''men
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6
Mo'''men مستواه غير معروف
افتراضي ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

السلام عليكم ورحمة الله ... انهاردة واحد بدوي عجوز اوي طلعلي ويبلي عتيقة من عندو عتلة مش كسر سوستتها مكسورة و العتلة منفصلة من ناحية السوستة ...السؤال بقي...الويبلي دي فيها أمل تتصلح و سوستتها تبقي موجودة علما بأني من الاسكندرية.. انا فكرت ابدل الكرال الجديدة بتاعتي بالويبلي بتاعتو .. و مين ممكن يصلحها ؟
Mo'''men غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-29, 08:03 PM   #2
عادل عبده
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عادل عبده
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

والله يا صديقى الويبلى ويبلى ولو كانت خرده
بس السؤال هنا بقى
هى تتصلح ولا فعلا خرده
وهلى هى هتصطاد معاك ولا الكرال رغم سمعتها الوحشه صياده والويبلى هتجيبها تتفرج عليها
ده كله لازم تحطه فى عين الاعتبار والاهم
محدش هيعرف يحكملك على الويبلى الا لما يشوف صورها وتكون صور دقيقه جدا كمان
تحياتى
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-29, 08:18 PM   #3
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
والله يا صديقى الويبلى ويبلى ولو كانت خرده
بس السؤال هنا بقى
هى تتصلح ولا فعلا خرده
وهلى هى هتصطاد معاك ولا الكرال رغم سمعتها الوحشه صياده والويبلى هتجيبها تتفرج عليها
ده كله لازم تحطه فى عين الاعتبار والاهم
محدش هيعرف يحكملك على الويبلى الا لما يشوف صورها وتكون صور دقيقه جدا كمان
تحياتى
+++++++++++++++++++++1
__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-29, 08:56 PM   #4
حاتم يحى
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 0
حاتم يحى مستواه غير معروفحاتم يحى مستواه غير معروف
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

انا ديما بحب المثل الى بيقول لو كان فيها الخير مكنش رماها الطير وعصفور باليد خير من الف على الشجرة
حاتم يحى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-29, 08:57 PM   #5
فوزى السيد
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية فوزى السيد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: رشيد بحيرة
المشاركات: 679
معدل تقييم المستوى: 15
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

مع احترامى الشديد للويبلى بكل موديلاتة لاكنى مع رائى عادل باشا
__________________
[خذ القناعة من دنياك وارضَ بها.... لو لم يكن لك إلا راحة البدن
يا نفس كفي عن العصيان... واكتسبي فعلا جميلا لعل الله يرحمني
يانفسُ ويحكِ توبي واعملي حسنا... عسى تُجازين بعد الموت بالحسنِ
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-30, 01:11 AM   #6
Mo'''men
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Mo'''men
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: العجمي الاسكندرية
المشاركات: 86
معدل تقييم المستوى: 6
Mo'''men مستواه غير معروف
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

استاذ عادل والله انا اثق في ارائك جدا ...و اعتقد انها عايزة شوية شغل وبالذات انو النيشان الامامي مش موجود او مكسورو محتاجةشوية شغل ..و علي رأي الاستاذ حاتم عصفور باليد ولا عشرة عالشجر...و الحمدلله عالنعمة اللي ف ايدينا و بلاش فراغة عين
Mo'''men غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-30, 02:14 AM   #7
amr naser
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية amr naser
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: damietta
المشاركات: 763
معدل تقييم المستوى: 9
amr naser في بداية الطريقamr naser في بداية الطريقamr naser في بداية الطريقamr naser في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى amr naser
افتراضي رد: ابدل الكرال اللي معايا بالويبلي ولا لأ؟

انت ممكن تفكر فى انك تشتريها منه لو هتنفع تتصلح ومبعش الكرال ولاهم لو سعرها كويس اتوكل على الله زائد طبعا الاخز الاعتبار كلام عادل
__________________
amr2006_2007942000@yahoo.comاموت محبوبا خير لي من أن أعيش مكروها
amr naser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز ابدل Mohamed omer البنادق الهوائيه 3 11-12-17 06:41 PM
انا لسه جديد و محتاج مساعدة الاعضاء الكرام اللي عندهم خبره heshamhassan2011 ادوات الصيد الثقيله 8 11-11-13 04:15 PM
ابدأ تنفيذ حلمك الان faten7833 الموضوعات العامه 2 11-09-20 01:27 AM
الكرال التركي اللي بعتلة kolohom بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 15 11-07-31 10:39 AM
ابدل وادفع فرق ADAMTETO محدثات الصوت 7 11-06-16 06:16 AM


الساعة الآن 04:27 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir