الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-15, 12:44 AM   #1
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي هدية لحاملي الايفون والايباد

رمضان كريم يا رجالتنا وكل سنة وانتوا طيبين وبعودة الأيام
بما اننا في شهر الكرم بقا فقولت مبخلش علي اخواتي حاملي الايفون والايباد بالهدية دي

هديتي بقا
تحميل التطبيقات على الايفون والايباد المدفوعة مجانا بدون جيلبريك

اه والله بجد العنوان صح واسئل مجرب
عندي Ipad 2 ولغاية دلوقتي منزل عليه برامج مدفوعة بالهبل
وصراحة ربنا البرامح المدفوعة دي ليها طعم تاني
البرامج اللي نزلتها:
pages = 10$
keynote = 10$
numbers = 10$
garage band = 5$
fifa 13 = 10$
Gta III = 5$
sketch pro
whats app بس مش بيشتغل للايباد
nfs most wanted = 5$
nfs shift
cards
وحاجات تانية كتير
كل اللي انتا عايزه موجود

نيجي بقا للطريقة:


الموضوع وما فيه موقع صيني بس حكاية حللي مشكلة اني مش مرتاح لعمل جيلبريك وكمان بعد التحديث ios 6.1.3 وقفل اغلب الثغرات وبكده شبه نهاية الجيلبريك
المهم
بجد الموضوع حقيقي وآمن جداً وانا مجربه واللي عايز يفهم ممكن اشرحله

الحكاية وما فيها ان المواقع دي بتعمل عن طريق تجاوز DRM bypass, بإختصار هي وسيلة لتجاوز قواعد الترخيص في ابل واعادة توزيع نفس النسخة من التطبيق مرارا وتكرارا.

تمام كده
الموضوع ده شغال لجميع الاصدارت لغاية ios 6 ولكل الاجهزة حتي iphone 5

الخطوات بقا:


الخطوة 1: لازم نحمل البرنامج علي الكمبيوتر بندخل علي الموقع 25pp.com وبنحدد اي برنامج ونضغط عليه



الخطوة 2: بعد ما نضغط علي البرنامج بتظهر لنا الصفحة اللي في الصورة وندوس علي الزر الازرق



الخطوة 3: دلوقتي بتطلع لك رسالة اضغط على PPassistant WIN الجزء الي واضح عندك بالصورة عشان تحمل البرنامج على الكمبيوتر , بعد مايحمل سطبه عادي
على جهازك كانه ايتونز, اول مايشتغل بتظهر لك رسالة ثم يقوم يثبت بعض البرامج.



الخطوة 4: دلوقتي هتشوف الواجهه الرئيسية للبرنامج كانه الايتونز وبيجيبلك شوية ملعومات عن جهازك


الخطوة 5: ده بقا الاستور بتاع الالعاب والبرامج ممكن تتصفح او تبحث مباشرة عن البرنامج او اللعبة بالبحث عنها



الخطوة 6: بعد ماتجد التطبيق الي عايز تحميله ادخل عليه ونطبق كما هو بالصورة عشان يبدا التحميل.



الخطوة 7: هنا تظهر جميع التطبيقات الي قمنا بتحميلها من البرنامج.



الخطوة 8: لتثبيت تطبيق او لعبة قمت بتحميلها من البرنامج على جهازك الايفون او الايباد اتبع كما هو بالصورة.



الخطوة 9: هنا اذا كنت ترغب في تحديث تطبيقات موجودة على جهازك.




ومبروك عليكوا البرامج
عايز النقطة قصدي التقييم ينزل عليا زي المطرة
وكل سنة وانتوا طيبين
ورمضان كريم


وتحت أمركم في أي استفسار
الموضوع منقول بس بعد ما حطيت التتش بتاعتي
وطبعا انا مجربه بنفسي وشغال تمام
دمتم في رعاية الله
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 12:49 AM   #2
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

مش عارف ده القسم الصحيح ولا لأ
بس ياريت المشرفين محدش يمسح الموضوع عشان تعبت فيه فعلا والله وعشان الفايدة تعم
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 12:54 AM   #3
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية هشام سمير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى
تقييم من اللى هو ابو كتير ده
هجرب واقولك
هشام سمير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 01:03 AM   #4
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى
تقييم من اللى هو ابو كتير ده
هجرب واقولك

هشام باشا سمير بذات نفسه
ربنا يخليك يا باشا ودي اقل حاجة اقدمها لمنتدنا الغالي
وجرب وقولي
تحت امرك يا باشا
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 01:07 AM   #5
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

ههههههههههههههههههههه
ده انا مخدتش بالي
ربنا يخليك يا باشا علي التقيم وشكرا جدا
انا مش مصدق نفسي يا جدعان
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 01:13 AM   #6
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب


وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 01:18 AM   #7
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم مشاهدة المشاركة
مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة
ربنا يخليك يا باشا واهم حاجة تستفيدوا منه
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد
وشكرا علي التقييم

ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 01:23 AM   #8
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 مشاهدة المشاركة
ربنا يخليك يا باشا واهم حاجة تستفيدوا منه
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد
وشكرا علي التقييم

ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي


يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب


وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 03:13 PM   #9
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم مشاهدة المشاركة
يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد
شكرا جزيلا يا باشا
وياريت اللي جرب منكم حضرتك او هشام باشا سمير يطمني عشان لو في حد عنده مشكلة ممكن نحلها ان شاء الله
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 05:37 PM   #10
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Orabi
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561
Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
[CENTER]
Orabi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 06:30 PM   #11
مورو
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية مورو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود
واحلى تقييم
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ
مورو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-15, 07:29 PM   #12
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-16, 01:07 AM   #13
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,353
معدل تقييم المستوى: 80
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي رد: هدية لحاملي الايفون والايباد

والله مش مصدق ان كل الصيادين الكبار دول في موضوعي المتواضع


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi مشاهدة المشاركة
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه
شكرا جزيلا يا باشا
وبعدين أهون عليك يا باشا !!


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود
واحلى تقييم
عليا النعمة يا باشا لو ليهم استور كنت ضبطتك بس والله بجد مش بفهم فيهم اي حاجة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud مشاهدة المشاركة
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد
شكرا يا محمد باشا

ورمضان كريم
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 11:10 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir