![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بما انو اول موضوع ليا احب فى البداية اعرفكم بنفسى اخوكم وليد ابراهيم من بورسعيد وعند 31 سنة واعمل مهندس بمديرية التضامن الاجتماعى اعشق الصيد بكل انواعة واشكالة صيد الاسماك بكل الطرق سواء بفرقة او طراحة او ماكينا او فيبر نيجى بقى للموضوع الى عاوز مشورة الناس فية انا كنت فى فريق الرماية 3 سنين فى مدرستى القديمة وديما كنت باخد من المركز الاول للمركز الثالث على مستوى المدارس كل سنة ليا خلفية كبيرة اوووى فى النيشان واعشق الرماية كلما اتيحت الى الفرصة وديما بلاقى نفسى مستوايا معقول ديما ولما حبيت ارجع لهوايتى القديمة الى كنت متمكن فيها لحد كبير عملت بحث ولقيت منتداكم الرائع دة فحبيت الموضوع وكنت عاوز راى الناس لو حبيت اشترى بندقية العمر يعنى مفكرش انى اغيرها غير بعد سنين طويلة اوووى يعنى عيوبها تكاد معدومة بندقية قوية وافضل هاى بور او بداياتة علما انى مش عاوزها تبقى مبالغ فى تمنها لانى اعرف اماكن للصيد ايوة هيا اماكن نائية بس خير ربنا كتيييييييييييييييير والحمد لله فانتظر فقط اهل الخبرة فى هدا المجال بافادتى بنوع البندقية المطلوبة مع خبرتى فى مجال الرماية وليس الصيانة اشكركم واسف للاطالة
__________________
الصيد يعلمك الصبر |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استشارة ؟؟؟؟ | thegamer | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 4 | 11-05-06 12:39 AM |
| لو سمحتم محتاج Blow C06 لو حد عنه وعاوز يبيعه | sameh73eg | محدثات الصوت | 16 | 11-04-03 07:59 AM |
| رجاء استشارة لأهل الخبرة | abo amin | الصيد العام | 1 | 11-03-25 07:02 PM |
| فى عصافير كتير وعاوز اصطادها من غير بنادق ؟؟؟ | Abdo | الصيد العام | 12 | 11-03-19 08:23 AM |
| محتاج بعض المساعده لانى مبتدئ وعاوز اشترى مسدس صوت | memoo9999 | الصيد العام | 15 | 10-06-05 04:41 PM |