الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-01-21, 03:55 PM   #1
medo magdy
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10
medo magdy في بداية الطريقmedo magdy في بداية الطريقmedo magdy في بداية الطريق
Talking جاب ميا

ههههههههههههههههههههههههههههه

السلام عليكم

كنت معدي عالمطرية

وكان في زي متقولو حملة بوليس

بتاع اربع عربيات بوكس وفي رتب كتير واقفة

بيني وبينكو كان معايا حتة قرن حلوة كنت رايح اوريها لابن عمي

يعني منحوس منحوس واول مرة امشي بمطواة

قلت اجمد قلبي واخش عليهم عشان محدش يشك فيا

كان في من بين الرتب مقدم

دخلت عليه
سلام عليكم عليكم السلام

لوسمحت كنت عايز اسأل عن سلاح الصوت ايه اخبارو دلوقتي

قالي بص

اشتري ترسانة سلاح صوت لكن متمشيش بيها ممكن تطلعها تضرب ف فرح اوكي وتخليها عندك ف البيت حماية

هيا معليهاش مسؤولية لكن متمشيش بيها لأن ممكن حد رخم يرميك ف الحبس لغاية ما يتكشف عليها

وانا كنت مربي دقني عشان مش بحلق ايام الإمتحانات

ف بيهزر وقالي بس برضو بدقنك دي متمشيش بيها..سلاح+دقن=حاجات كتير

رحت قلتلو لالالا اوعى تتكلم عن الدقون
دة مجلس الشعب كلو دقون دلوقتي ف ضحك وضحكنا وكدة

المهم وهوا بيضحك نادا الأمين بسرعة وقالو هات الواد دة

كان في واحد معدي عالرصيف

الأمين جري ومسكو وجابو
?اح المقدم قالو طلع اللي معاك

قالو مفيش ياباشا

قالو طب وريني كدة

وراح حاطط ايدو ف جيب الواد طلع قرن عليها نجوم

قالو ايه دة
انا ببص عالواد لقيتو غرقان وجايب بول وميا وحاجات كتيررررررررررررر

رحت قلتلو استأذن انا

قالي اتفضل

شفت من بعيد حطوه ف البوكس
medo magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 07:20 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir