الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-05, 09:00 AM   #1
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي استفسار بالنسبة للبايبود

ايه الفرق يا جماعة بين الاتنين دول ؟؟؟
يعني اللي في الماسورة ماشي ... طيب بالنسبة للتاني بيركب ازاي ؟؟؟ انا بشوفه بيركب في الدبشك ... بس هل ده لو جبته هيركب علي الكرال ؟؟؟؟
و اجيب انهي احسن من برة ؟
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	mini-bipode-cometa.jpg‏
المشاهدات:	158
الحجـــم:	22.1 كيلوبايت
الرقم:	39438  
الصور المرفقة
 
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بالنسبة لان مش اى حد يجيب هيد شوت Angel صور وفيديو الصيد ورحلاته 28 12-06-16 08:33 PM
بالنسبة لطلق البرشام elmasrey123 ادوات الصيد الثقيله 14 12-02-11 07:46 AM
بالنسبة لاستيراد البنادق من السعودية..؟ hesham[MaFya]a الموضوعات العامه 13 11-07-03 11:22 PM
بالنسبة للكاوتش في مؤخرة الدبشك osama2011 الورشة 2 11-01-21 07:40 PM
مفاجأة بالنسبة للديانا 48 و 54 ayman22 الصيد العام 3 09-12-28 08:54 AM


الساعة الآن 08:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir